oncontextmenu="return false"

This is meant to be shocking

Hello bitches.
Jag tror att alla nog har märkt det vid det här laget: Jag är verkligen sämst på att blogga. Men det har varit så många prov just nu (vilket inte kan ha undgått någon haha). Men nu ska jag försöka ta tag i det igen.
Just nu är jag i alla fall i Gävle och hälsar på familjen. Åker hem imorgon. Imorgon börjar höstlovet!! :) Då ska jag börja redigera bilderna som har legat i kameran alldeles för länge, kanske fixa ny bloggdesign och gå ut och fota massa fina höstbilder. Visserligen är det lättare sagt än gjort, men jag ska försöka i alla fall!
Nu ska jag ta och klä på mig och så, för om nån timme kommer faster och farbror och kusinerna och allihopa. Myyysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0