oncontextmenu="return false"

Kapten Röd

Halluu.
Rätt bra dag idag. Faktiskt första dagen på hela veckan som jag inte hade huvudvärk! Tummen upp på det.
Hade träslöjd först och sen hemkunskap. Hade prov på hemkunskapen, och det gick nog rätt bra, tror jag. Bättre än förra året iaf. (Vi hade samma prov i sjuan som vi hade idag. Onödigt). Sen fick vi laga nånting Milanese. Typ kött som var panerat i ägg & ost. Det smakade kattmat. :) (Ja, jag har ätit kattmat.)
Efter lunchen fick vi lyssna på en EP-sköterska som pratade om epilepsi. Sen hade vi syslöjd.
Jag har bestämt mig för att göra en kudde. En ful kudde, som inte passar in nånstans i vårat hus så den kommer bli alldeles ensam och mobbad. :(
När skolan hade slutat så skulle jag på konfan. Jag skulle vänta på Niklas med Bella och Linn, men Niklas var seg så då gick Bella och Linn utan mig. Men det slutade i alla fall med att jag, Fanny, Niklas och Becka gick till konfan tillsammans. Var där till tjugo över fem. Sen gick jag till Mikaela, var där i ca 2 minuter och sen kom pappa och hämtade mig. Trevligt trevligt.
Just nu sitter jag och lyssnar på Kapten Röd. Han är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0